Suzuki znów triumfuje w 24-godzinnym wyścigu Le Mans
24-godzinny maraton na legendarnym torze Bugatti Circuit we francuskiej miejscowości Le Mans zainicjował tegoroczny sezon motocyklowych długodystansowych mistrzostw świata FIM Endurance World Championship. Broniący mistrzowskiego tytułu zespół Yoshumira SERT Motul startujący na motocyklu Suzuki GSX-R 1000 R, w składzie Gregg Black, Sylvain Guintol i Xavier Siméon, zajął pierwsze miejsce. W ubiegłym roku zespół w identycznym składzie i na takim samym motocyklu również triumfował w 24-godzinnym wyścigu na torze w Le Mans.
Tegoroczni zwycięzcy podczas wyścigu przejechali 840 okrążeń toru Bugatti Circuit na motocyklu Suzuki GSX-R 1000 R, co odpowiada dystansowi 3515,4 km. Zawodnik zespołu Yoshumira SERT Motul Gregg Black ustanowił rekord okrążenia, pokonując dystans 4,185 km (długość toru) w 1’36’’195.
24-godzinny wyścig jest sprawdzianem wytrzymałości motocykli oraz zawodników. Podczas całodobowej imprezy motocykliści pokonują dystans odpowiadający około 30 wyścigom Moto GP, mając do dyspozycji jeden motocykl, jeden silnik i kilkanaście kompletów opon.
eVitara na filmie - obejrzyjcie jak wygląda elektryczny SUV Suzuki
Od dwóch dni wszystko już stało się jasne - za kilka miesięcy na drogach zadebiutuje najnowsze Suzuki eVitara.
Dowiedz się więcejPremiery Suzuki na międzynarodowych targach EICMA 2024
Wśród tegorocznych nowości z logo Suzuki na owiewkach, które debiutują podczas targów motocyklowych EICMA 2024 w Mediolanie, są m.in. modele dual sport Suzuki DR-Z4S i supermoto DR-Z4SM.
Dowiedz się więcejEuropejska premiera modelu e-Vitara – elektrycznego SUV-a Suzuki
Suzuki Motor Corporation w Mediolanie prezentuje model „eVitara” - pierwszy elektryczny SUV BEV (Battery Electric Vehicle) koncernu z Hamamatsu.
Dowiedz się więcejSuzuki i Toyota pogłębiają współpracę w dziedzinie pojazdów elektrycznych. BEV opracowany przez Suzuki dla Toyoty
Suzuki Motor Corporation (Suzuki) i Toyota Motor Corporation (Toyota) postanowiły wzmocnić współpracę w projekcie SUV-a z napędem elektrycznym (BEV-Battery Electric Vehicle), który opracowano przez Suzuki dla Toyoty.
Dowiedz się więcej