Lato z automatem? S-Cross SP z nową skrzynią biegów
Wielu klientów salonów Suzuki pyta o automatyczne skrzynie biegów w modelach S-Cross. Do niedawna w ofercie marki Suzuki znajdowały się auta w wersji Hybrid z silnikiem benzynowym 1.5 DualJet, połączonym ze zautomatyzowaną przekładnią AGS. Suzuki uzupełnia gamę o kolejną wersję – S-Cross SP z hydrokinetycznym „automatem” Aisin.
Wspomniane S-Crossy, które w cenniku klienci łatwo odnajdą z rozróżnieniem „1.4 BoosterJet mild Hybrid 6AT rok modelowy 2025”, mają pod maską sprawdzone jednostki napędowe K14D (teraz o mocy 110 koni i maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm). To miękkie hybrydy (mild Hybrid), z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Rozpędzają się do maksymalnie 180 km/h, nie brakuje im dynamiki (0-100 km/h w 10,1 s). Samochody w tej specyfikacji można mieć z napędem na przednią lub obydwie osie. Zużycie paliwa, wg. WLTP, w trybie mieszanym wynosi tylko 5,8-5,9 l na setkę. Warto też podpowiedzieć, że S-Cross SP z automatem może holować przyczepy o masie maksymalnej do 1200 kg (z hamulcem, bez hamowanej osi – 600 kg). W cenniku detalicznym nowe Suzuki wyceniono od 133 tysięcy złotych (4WD od 145 tysięcy zł).
Vitara i S-Cross Hybrid z kołami za… złotówkę
Wkrótce zakończy się finalna wyprzedaż Suzuki Vitara i S-Cross z napędem Hybrid.
Dowiedz się więcejBiodegradowalne opakowania na części Suzuki
W Suzuki Motor Corporation wprowadzono nowe opakowania na części zamienne, zastępując dotychczas stosowane worki na te produkowane z użyciem specjalnego dodatku „P-Life Additive” sprzyjającego biodegradacji tworzyw trudno ulegających rozkładowi (*).
Dowiedz się więcejGSX-R1000R jednośladem roku w The Best of Moto 2025
Na wielkiej gali w Warszawie oficjalnie poznaliśmy zwycięzców 8. edycji plebiscytu portalu moto.pl/Gazeta.pl.
Dowiedz się więcejZapraszamy na SUZUKI BLACK WEEKS!
Wzorem poprzednich lat zachęcamy do odwiedzania autoryzowanych salonów sprzedaży motocykli Suzuki, żeby skorzystać z wyjątkowej oferty rabatowej „Black Weeks”.
Dowiedz się więcej










